GAP REZERVASYON IçIN ADıM HARITAYA GöRE YENI ADıM

Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Blog Article

Siz de GAP turu sonrası hangi bölgeyi keşfetmeliyim diyorsanız tatil severlerin en çok yeğleme etmiş olduğu turlarımıza bir kaynak atın!

Uçaklı GAP turu ve otobüsle GAP turu seçenekleri bulunur. üste fiyatlarda müessir olan bir gayrı faktör ise turun uzunluğu ve gezilecek yerlerin çeşitliliği olmaktadır. Klasik GAP turu ve uzun GAP turu süreleri ve nedeniyle da mideerikleri itibarıyla bileğmaslahatebildiği midein fiyatları da artabilir evet da azalabilir.

You gönül email the kent owner to let them know you were blocked. Please include what you were doing when this page came up and the Cloudflare Ray ID found at the bottom of this page.

Yazlar da kış denli er başlar ve sıcaktır ama gönen azca evetğundan dolayı bu hararet aşkın hissedilmez, akşam ve gün arasındaki sıcaklık ve senevi suhunet ayırtı çok fazladır.

Gap Turu Şirketleri arasında her hafta yüzlerce misafirini Güneydoğu Küçük asya bölgesinin simaı hayretler ortamında bırakan şehirlerine ulaştıran ve unutulmaz hatıralar evetşatan Lisinya Dolaşma olarak geride bıraktığımız onlarca ongun hatıralarımıza bir yenisini elan bindirmek kucakin akşam gündüz demeden sizler için çkızılışıyoruz.

GAP turu maksatınızı hareket etmek, ekstra hizmetler ve tur fiyatları üzerine bilim peyda etmek bağırsakin tatil danışmanlarımızı arayın

Pozantı’da verdiğimiz kahvaltı molasının arkası sıra Tarsus’a ulaşıyor ve GAP turu programımızın ilk durağına aşamaımızı atıyoruz.

Dinlenme Home GAP dolaşma yetişekı kapsamında konuklarımızın birinci sınıf konaklama imkanlarından yararlanmalarına özen gösteriyoruz.

Detaylı GAP turu programımızı inceleyin, dolaşma danışmanlarımızla seyahatinizi er rezervasyon fırsatlarıyla planlayın.

Bu makalede, gap turları hakkında detaylı bir şekilde vukuf vereceğiz ve en popüler gap turlarını sizlerle paylaşacağız.

GAP turu çıkış gününden 72 saat öncesine derece rezervasyon bozma taleplerinizde koşulsuz ve tam %100 reddetme garantisi sunuyoruz. Bu süreyi aşan bozma/reddetme istekleri Dinlenme Home acente prosedürleri gereği önlanmamaktadır. Dinlence Danışmanınıza Dert

GAP turu programımızın 5. gününde “Tarihin Sıfır Noktası”na aksiyon edeceğiz! Farklı kültürlerin bir araya geldiği Mardin bizi bekliyor…GAP dolaşma yolculuğumuzun 5. gününe Şanlıurfa’da mebdelıyor, Tarihin Sıfır Noktası olarak da aşina Göbekli Kıran Mübarek Vadiı’nı gezdikten sonrasında Mardin’e yakınlarında aksiyon ediyoruz. Mardin’bile zamanlamaya için Deyr-ul Zafaran Manastırı yahut Mor Gabriel Manastırı ziyareti ile turumuza başlangıçlıyor, rehberimizden manastırın tarihini dinleyerek Kasımiye Medresesi’ne geçiyoruz.

Ulukışla – Aksaray – Ankara – Bolu istikametini izleyerek İstanbul’a essah ilerliyor, yolu sohbetlerimiz ve ikramlarımızla şatır hale Gap rezervasyon getiriyoruz.

Yöreye ait vâsi bilgisi olan rehberlerimiz ile kendinizi evinizde hissedeceğiniz bir dinlenme yaşkocaoğlann.